Monday 22 October 2012

HIPOKRIT




Saya benci orang yang hipokrit!!! Depan lain belakang lain!!! Belakang mengata bukan main lagi tapi depan amboi bukan main baik lagi... Siap back up member lagi...

Dulu masa Boss lama ada cakap akan tolong bangsa sendiri... Kita kena saling jaga diri masing2... Kalau ada salah tak nak bagitahu pada B tapi sekarang bila dah tukar Boss baru A lebih kan B!!! Salah saya siap cakap kuat2 lagi... Kalau salah yang dia buat semua tak apa!!!

Yang paling saya bengang tu kalau B curi kerja saya dia kata biarkanlah dah dia nak buat... Tapi saya dengar kalau dia bercerita dengan orang lain dia tak nak override kerja orang lain!!! Pandai plak... Ikutkan saya lagi suka kalau orang nak buat kerja saya senang la saya tak ada kerja... Kuang kuang kuang... Tapi saya tahu B buat semua kerja saya bersebab... Sebab tu la saya tak suka kalau dia ambil kerja saya!!!

Dah dia nak buat semua kerja kan jadi buat la!!! Kerja dia nape tak nak buat sendiri... Nape saya mesti nak tolong kerja dia???? A siap cakap lagi dah kalau saya tak nak buat A boleh buatkan!!! Go ahead... Saya tak kisah kalau orang nak kata saya ni selfish ke apa ke janji saya siapkan kerja saya & saya tak menyusahkan orang dengan kerja saya tapi orang yang sibuk nak menyibukkan diri dengan kerja saya!!!

Saya kalau tak suka orang saya tak perlu berpura2 depan orang tu... Macam Boss saya terus terang saya tak suka dia sebab dia selalu cari pasal dengan saya... Kalau orang lain buat salah dia tutup mata dia tapi kalau saya dia panjang2kan cerita!!! Jadi saya tak pernah wish morning ke apa dengan dia... Yang bestnya depan dia saya wish morning dekat cleaner bukan dengan dia... Ha3!!! Dia belanja makan saya tak ambil walaupun dia hulur sendiri... Saya tak suka dia jadi kenapa saya perlu berpura2?? Dia yang buat saya benci dengan dia jadi kenapa perlu berbaik @ ambil hati??

Mulai daripada sekarang saya tak nak lagi rapat / percaya dengan sesiapa!!! bagi saya Melayu ke Cina ke India ke sama je!!! Hati manusia kita tak tahu!!! Depan kita semuanya baik pijak semut pun tak mati tapi sama je BERPURA2!!!!

No comments:

Post a Comment