Saturday 7 July 2012

O.M.G!!!



Hi,
Dah lama tak tulis blog... Banyak juga cter nak share tapi tak ada masa nak upload... He3!!! Ok saya ringkaskan je :


1) Minggu ni hantar Putri kat Taska bawah rumah... Harga sama je dengan pengasuh lama... Cuma Taka ni rasanya macam lebih terjamin ark, ye la didaftarkan jadi Insyallah diaorang akan jaga anak dengan baik kan... Kat Taska 5 orang kanak2 1 penjaga (bagi kana2 sebaya umur dengan Putri)... Kira ok la kan.. 1st day hantar Putri alhamdullillah dia tak menangis pun... Ramai kawan, banyak permainan & tempat pun luas jadi dia suka la...


2) Putri selalu demam, Doc kata dia ada tonsil.. Tengok sampai umur dia 2 tahun kalau masih sama jadi kena buang... Boleh dikatakan setiap bulan Putri demam risau juga... Dulu selalu juga bagi dia makan ubat tapi sekarang ni dah tak... Doc pun kata budak2 tak elok sangat selalu makan ubat... 


3) Akhirnya apa yang saya takutkan betul2 terjadi... I'm pregnant 2 bulan!!! Oohhh memang belum bersedia nak mengandung lagi... Ingatkan nak tunggu Putri dah 3 @ 4 tahun baru nak ada lagi 1 tapi Putri baru 1 tahun 6 bulan dah melekat... Apa2 pun bersyukur dengan rezeki ALLAH... Tapi saya akan bagi kakak saya kat Melaka jaga "Baby" sampai umur dia 1 tahun... Ada banyak sebab kenapa saya nak buat macam tu... Jangan kata saya tak sayang "Baby"... Tak ok, mana ada Mama yang tak sayangkan anak dia... Dan saya juga bukan berat sebelah ok... Tak pe apa2 pun lain kali saya akan bagitahu...


Sekarang ni badan selalu letih & mengah... Banyak juga kerja rumah yang tergendala, nanti la buat sikit2... 







No comments:

Post a Comment